TOP 3 – najlepsze książki 2016 roku!

TOP 3 – najlepsze książki 2016 roku!

Rok się powoli kończy, dlatego postanowiłam się z Tobą podzielić moim TOP 3, czyli książkami, które wpadły mi w ręce w 2016 roku i podbiły moje serce. Uprzedzam – nie znajdziesz tutaj romansów czy powieści historycznych, a pozycje książkowe z e-marketingu, e-commerce i SEM. Zapraszam na moje TOP 3 – najlepsze książki 2016 roku!

1. Digital Business i E-Commerce Management

najlepsze książki 2016 | książka 1 | granos.pl

Zdecydowanie najgrubsza publikacja, jaką do tej pory miałam w rękach. Formatem przypomina starą, dobrą książkę telefoniczną – serio! Ta pozycja przeznaczona jest dla osób, które mają sporo czasu na zgłębianie wiedzy z zakresu digital business i e-commerce, bo stron jest prawie 700. Jeśli spadnie z półki, może nabić niemałego guza. 🙂

Na kilkuset stronach znajdziesz wytłumaczenie najważniejszych pojęć, case study, tabele, wykresy, a także ćwiczenia do rozwiązania. Publikacja ta polecana jest zarówno wykładowcom akademickim, jak i studentom.

Książka została podzielona w sposób intuicyjny. Przed każdym rozdziałem znajduje się lista tematów, które zostaną poruszone oraz kod QR, dzięki któremu uzyskasz dostęp do zaktualizowanych treści, które znajdują się w internecie. Wprowadzono wiele kolorów, które pozwalają wyróżnić poszczególne informacje na stronie. Dla szybszego zrozumienia czytanych treści na marginesach wyjaśnione zostały zagadnienia używane w tekście.

Cena Digital Business i E-Commerce Management nie ukrywajmy, nie jest niska, ale uwierz mi, jeśli interesuje Cię ta tematyka lub chcesz nauczyć się czegoś nowego, naprawdę warto zainwestować w tę publikację. Na chwilę obecną nie ma lepszej na rynku.

2. E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

najlepsze książki 2016 | książka 2 | granos.pl

Kolejny branżowy must have. Ta książka będzie idealna, jeśli chcesz wejść w świat e-marketingu i dobrze się w nim odnaleźć. Dzięki niej poznasz aktualne trendy i dowiesz się między innymi: czym jest Marketing 3.0, dokąd zmierzają media społecznościowe i jak stworzyć skuteczną kampanię e-mail marketingową.

Łatwy język nawet dla osób zupełnie niezwiązanych z branżą. Liczne przykłady i wykresy idealnie uzupełniają wiedzę przekazaną w tej publikacji. Wypunktowania pozwalają wyeliminować zanurzenie zbyt długim, ciągłym tekstem. Wartościowa lektura na wiele godzin.

3. Twoja Firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię w AdWords

najlepsze książki 2016 | książka 3 | granos.pl

Ostatnia i najcieńsza pozycja, ale niemniej wartościowa od pozostałych. Kupiłam ją na początku roku, gdy po raz pierwszy musiałam stanąć oko w oko ze stworzeniem kampanii AdWords od A do Z. Ponieważ do każdego zadania podchodzę ambitnie i z pełnym profesjonalizmem, musiałam, naprawdę musiałam kupić książkę, która wprowadzi mnie w tę tajemną sztukę.

W sumie w mojej ręce wpadły dwie pozycje, wagi drugiej oczywiście nie umniejszam, ale jednak ta, o której teraz Ci piszę, lepiej ukazała interesujące mnie zagadnienie. Śmiało można nazwać ją papierowy tutorialem, bo wiele czynności pokazanych jest krok po kroku, bardzo szczegółowo.

Polecam Ci tę książkę, jeśli chcesz poznać AdWords od podszewki. Z nią będzie Ci o wiele łatwiej wejść w świat reklamy Google i osiągnąć założone w kampaniach cele.

Gdzie kupuję książki?

Bonito.pl! Ogromny wybór, a co najważniejsze – atrakcyjne ceny. Nawet na promocjach, na stronach wydawnictw trudno trafić na lepsze. Mieszkam we Wrocławiu, dlatego mam też możliwość osobistego odbioru i uniknięcia opłaty za przesyłkę. Na książki czeka się o wiele krócej niż na przykład w jeden z najpopularniejszych w Polsce księgarni. Dlatego, jeśli dużo czytasz i lubisz kupować książki, to Bonito pozwoli Ci sporo zaoszczędzić. (W razie jakichkolwiek wątpliwości – post nie jest sponsorowany.)

Do książek, o których Ci opowiedziałam, wrócę pewnie nieraz, bo wiedza w nich zawarta warta jest utrwalenia. Dlatego, jeśli zastanawiasz się nad zakupem, którejś z nich – powiem Ci, że to będzie dobra inwestycja 🙂