PO PSU TA MODA – nowy wymiar kampanii społecznej

PO PSU TA MODA – nowy wymiar kampanii społecznej

Już od 3 sierpnia mamy możliwość obserwowania niebanalnej kampanii społecznej-Po psu ta moda. Projekt ten pokazuje, że zwierzaki ze schronisk nie muszą być smutne, a kampanie zachęcające do adopcji nie muszą wyciskać łez.

Po psu ta moda-to nowy wymiar kampanii. Zwierzaki ze schronisk możemy zobaczyć w sesjach zdjęciowych wzorowanych na okładkach popularnych magazynów modowych–Elle, Vogue itd. Pomysłodawcą jest Paweł Cichoń, który postanowił zerwać ze stereotypami i pokazać ten temat w sposób nietypowy. Przecież zwierzaki ze schronisk nie są gorsze od modelek Victoria’s Secret 😉 Prawda?

 

po psu ta moda 2 | granos.pl po psu ta moda 1 | granos.pl

 

W projekcie istotne jest nie tylko znalezienie domów dla czworonożnych modeli, ale również uświadomienie ludzi, że zwierzę to nie zabawka. Cała kampania przyczynia się do rozwiązania problemu adopcji. Wszystko po to, by nie traktować pupili ze schroniska jak te gorszej kategorii.

Akcja spotkała się z ogromnym odzewem. Część psich modeli ma już swoje domy i kochających właścicieli. Jutro mija zaledwie miesiąc od startu projektu, a zyskał on już spore grono fanów.

Akcja społeczna na 5! – nie wyciska łez, a daje do myślenia. Koniec z nieszczęśliwymi psiakami.

Mam nadzieje, że kampania Po psu ta moda – będzie początkiem końca pokazywania zwierzaków za kratami.

Trzymam kciuki za dalszy rozwój projektu! 🙂

po psu ta moda | granos.pl